2012. július 28., szombat

Az Önsajnálat a legnagyobb ellenségünk!

" Semmi nem vált ki olyan gyorsan és olyan súlyos depressziót, mint az önsajnálat. Ha a betegségnek ezt az okát állítom a beteg elé, tiltakozik: "Én nem sajnálom magam! Lehet, hogy másoknál így van, de nálam soha." Egyikük dühösen válaszolta: "Segítséget vártam Öntől, de látom, hogy egyáltalán nem érti a problémámat." Némelyek sértődötten távoznak, becsapva az ajtót maguk mögött.
A probléma addig tart, amíg sajnáltatom magam és elhitetem magammal, hogy "nekem semmi nem sikerül" jobb ha senkihez sem szólok, hanem a saját sebeim nyalogatom és bezárkózom! Kizárok az életemből minden segítséget és sajnáltatva közlik: "Nem kell segítség...ez az én gondom és egyedül kell megoldanom"! Bátran kijelentem, nem fog megoldódni a probléma mindaddig míg el nem mondom és megvilágosodást nem nyerek abban, hogy minden probléma megoldható! A segítőket okkal küldik, Isten senkit nem hagy elveszni csak megméretteti az embert a szeretet minőségében! De ki az az ember aki nem bántott volna olyan embert akit szeret, vagy ne lett volna olyan dolog az életében amikor közölték, hogy "ezt a csatát nem Ön nyerte"?! Minden úton akadnak nehézségek, de amíg elhitetjük magunkkal a negatív gondolatokat és nem tesszük meg az első lépést az ügy javulása érdekében addig nem fog változni az életünk! Először magadban kell létrehozni a változást, amit a világtól követelsz...."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése